За създаването на Chicken Micken ни събра приятелството ни: Стоян, Миро & Иван

Иван: „Приятели сме от 7 години. Всеки от нас има интереси в IT сферата – аз и Стоян сме програмисти, а Миро е дизайнер. Това ни събра! Един ден решихме просто да видим дали с уменията и интересите, които всеки има можем да направим нещо готино. Не ни беше ясно точно какво – просто знаехме, че искаме да работим заедно.“
Стоян: „Спомням си деня, в който се събрахме. Седнахме в едно кафене към 9 сутринта само с лист хартия. Писахме, хвърляхме идеи на масата, много от които отпаднаха. Към 2 следобед идеята взе да се избистря.“
Миро: „Решихме да направим простичка и забавна мобилна игра. Избрахме главният герой да е смешно изглеждащо дебело пиле, а играта да е готин начин да губиш време. Така преди 8 месеца се роди идеята за Chicken Micken.“
Стоян: „И тримата сме играли игри доста активно. Но сега сме на eтап, в който предпочитаме да създаваме игри, вместо да ги играем.“
Кое остана най-ценното за вас от тези 8 месеца?
Стоян: „Не избрахме да тръгнем по отъпкан път. Директно се гмурнахме в нещо, в което никой от нас нямаше опит – за първи път правим игра и я работихме изцяло в свободното си време. Затова ни отне цели 8 месеца. Казахме си, че ще опитаме и ще видим какво ще стане. То пък взе, че стана. Още в самото начало си бяхме казали, че за нас успех ще е да завършим проекта и да го пуснем. Аз лично се чувствам удовлетворен, въпреки че ни чака още много работа. Радвам се, че не се отказахме!“
Миро: „За мен беше невероятно да видя как играта започва да добива форма – от просто една идея, тя се превърна в нещо, което можем да видим и пипнем. Целият период от 8 месеца беше голямо предизвикателство. От мен зависеше да направя цялата визия на играта – това, което хортата ще видят като краен резултат. Но за да направя всичко по начина, по който си го представях, трябва доста да почета, да науча и след това да приложа наученото – и действително видях резултатите.“
Иван: „За мен най-ценното беше усещането да не ме е страх да опитвам нови неща. Смисълът на всеки проект е да се учиш от него и по пътя да градиш качества, които остават за цял живот. Опитът е най-ценното нещо!“
А какво ви помогна да не се откажете?
Стоян: „Много просто! Очаквахме, че ще дойде момент, в който ще ни стане трудно. Бяхме готови за него и го подминахме!“
Миро: „Според мен фактът, че сме приятели ни помогна много да продължим напред. Също и идеята, че това, което създаваме може да достигне до милиони хора по света – тази мисъл винаги много ме е мотивирала. Чувствахме и отговорност пред приятелите ни – всички много ни подкрепяха, насърчава и очакваха играта.“
Иван: „За мен беше семпло – просто не обичам да се отказвам!“
Каква роля изигра вашето приятелство за проекта?
Стоян: „Голяма, то беше спойката. Да имаш доверие на хората, с които работиш значи много и именно това доверие първоначално ни събра и повлия на избора ни да работим заедно.“
Миро: „Чувал съм за много проекти, в които приятелства се разпадат заради конфликти. Независимо какво се случи с играта – дали ще е огромен успех или пълен провал, искаме да запазим приятелството си. Tо е по-важно от проекта.“
Какво бихте казали на млади хора с идеи, които не правят нищо по въпроса?
Иван: „Не хапе! Какво можеш да загубиш? Може би времето си, но дори и то няма да е загубено, а разменено за опит.“
Chicken Micken Official Trailer
Chicken Micken е простичка, пристрастяваща и силно предизвикваща игра със страхотни изненади. Комбинираща красив дизайн с иновативен и опростен геймплей за ваше забавление и резултатът е тази безплатна игра с пиле. Натискай по екрана върху Chicken Micken, за да печелиш точки и да разкриеш различни стадии. Достигни до различни режими където раняваш пилето много по сериозно и бързо. Простри уменията си да кликаш бързо до нови предели докато се бориш с пилето. Намери скрити изненади докато напредваш. Разкрий мистерията на Micken.
Акценти:
- 25 предизвикателни нива на контузии на героя;
- Специален Frenzy режим за по-високи точки;
- Мултитъч;
- Готин и уникален дизай;
- Смешен, но в същото време предизвикателен геймплей;
- Мистериозен край.
Общо: 21 Средно: 5/5
Препоръчани

Колкото повече провали съм имал и НЕ-та съм чувал, толкова по-кален и устойчив съм ставал. Борислав Арапчев, Idea Studio
ноември 28, 2017
web design: Maya Bankova · Vector images from Freepik